Job 3 van 8


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker burgerzaken


Functie

Voor onze dienst burgerzaken zijn we op zoek naar een organisatorische duizendpoot om het team te versterken.

Ben jij een krak in organisatie?
Blink jij uit in goede communicatie en administratie?
Dan ben jij de persoon die we zoeken.

Een belangrijk deel uit het takenpakket bestaat uit het garanderen van de correcte uitvoering en de opvolging van het wettelijk voorziene takkenpakket van de dienst bevolking en burgerlijke stand zodat een juiste en tijdige dienstverlening voor de burger gewaarborgd wordt. Dit wil onder meer zeggen:

· Het uitvoeren van specifieke front-office taken (ID’s, aangiftes geboorte, huwelijk enz.)

· Het correct bijhouden van gegevens in het Rijksregister

· Het informeren, helpen en begeleiden van de Eeklose burger op een correcte en klantvriendelijke manier

Daarnaast sta je in voor tal van administratieve back-office taken zodat de dienst optimaal ondersteund wordt.

Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.

Jouw profiel

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige medewerker die de nodige ondersteuning kan bieden op gebied van administratie en communicatie naar de burger. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld en hebt kennis van de administratieve softwaretools in dit domein.

· Je bent bereid om op dinsdag iets later te werken in functie van de burger (loketwerking)

· Je beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs

· Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat bieden wij?

Het lokaal bestuur Eeklo is een vooruitstrevende organisatie die volop wil uitblinken in een uitstekende dienstverlening aan haar burgers. Wij bieden je een voltijds contract van bepaalde duur (tot 31/12/2024) aan.

Naast een bezoldiging in salarisschaal C1-C3 geniet je van tal van extralegale voordelen:

· Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1,09)

· Ecocheques

· Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken…)

· Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%

· Fietsvergoeding van € 0,35/km

· Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer

· Tal van opleidingsmogelijkheden

· Vakantie: 35 dagen op jaarbasis (fulltime)

· Een mensgericht HR-beleid

· Een gevarieerd en tof team!

Solliciteren

Vigne Christophe
09/218 28 00
personeelsdienst@eeklo.be

Solliciteren